nedelja, 22. februar 2009

Use sorte

Evo me pa sm spet nazaj. V anketi ste itglasoval da naj pišem neki umes, pa bom probou.  
No pa dejmo. V soboto smo šli z družno na Kope (tu je smučišče). Ko smo se pelal proti smučišču sm zapelal u nek jark in pol sva šla js pa mat rint auto in nekaku nama je ratalu in pol greva proti avtu in mat stop na led in pade in u tistm pride mamina sošolka iz osnovne šole k se niso vidle že nevem kulk časa. Ma js nemorm več tku pisat neki umes js bom slouničnu xD. Ko smo prišli do hišice kjer smo stanovali en teden, smo se razpakirali in kmalu za tem sem prižgal televijo (imeli smo neko staro). Na dalincu se klikniv neko tipko, še sam nevem katiro, in dalinjec se je zablokeral. Pol smo neki klikali po dalinjcu in se je odblokerou tako da kr neki. En dan, se mi zdi da v sredo, smo šli smučat in je tako pihalo, da tam kjer je bil led ni šlo nikamor. Po dolini pa bi se skor nazaj premikou to še nisem doživel. Ker pa gdaj pa gdaj nisem imel kej počet sm neki listou pa reviji, kjer je pisala izjava nekega boksarja, ki je rekel naslednje: "V boksu so dogajajo poškodbe, kdaj tudi smrtne, vendar nikoli nič hujšega." Mau ga je posrou ampk nima veze xD.

Učerej sm meu rojstni dan in str sm biu končnu 15 let xD. Pol pa gremo mi na igrišče popoudne in k je blu vroče (saj nm) smo bili v kratkih rokavih. Ampak ko smo igrali košarko ni blu nč narobe. Ko pa sem prišel domov, sem se kar na enkrat začel trest in sem si zmeril vroino. Imel sem jo 39 pa še mal. In pol nism mogu u berlin marššš. Pol je pa še krka zgubila in ni pršla u finale. 

3 komentarji:

  1. Ojoj. Katastrofa za Berlin pa tu. Use najbolš (;

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne kaj Krki ni jasnu nemore proti Elektri zgubit. Ej veš kaj sm nekje prebrau, da bojo prve 2 ekipi iz pokala spar drugu leto igrale v ligi NLB :D. Mislš da je tures in bo pol Elektra igrala? xd

    OdgovoriIzbriši
  3. ja nwm možnu sm krka mora bit že zmeru u NLB k če ne...xD

    OdgovoriIzbriši