četrtek, 5. februar 2009

Presenečenji

Ker ste vrjetno videli iz naslova da sem uporabil dvojio, pomeni da sm biu dans dvakrta presenečen.

1.presenčenje:
Ko sem se učerej učiu kemijo sem misliu, da ničesar ne zanm. Zato sem se prvič v tem letu (no mogoče drugič) učil več kot uro in pol. Celi dve uri. Toda ko smo se v šoli pogovarjali o kemiji se mi je že nekaj bolj svitalo. Ko pa je prišla ura kemije se mi je zdela kontrolna čisto lahka in pričakujem vsaj 4 (prvič letos).
To je bilo prvo presenečenje.
Ko pa se z Maicem peljeva domov iz šole in greva mimo Blaževe hiše, jaz reče Maticu, da se blaž verjetno spet s svojim psom igra.

2.presenečenje:
Ko pa pridem domov vidim avto vzunaj (povanadi je v garaži) in v garaži gori luč. Misliu sem da je v njej oče, ker dostkrat kej ustvarja. Potem pa stopim na hodnih in mi moja sestra pravi aj grem nekaj pogledat. In kaj vidm? Psa. Men ni blu čist jasnu ka ta ps te počne ampk dobr sm mislu d ja pač ot kot pršu. Pa prav da je zdaj to naš pes. Jaz čist začudn. Ampk oki uredu ji nism čist rjeu. Pol pa pridm gor pa prau oč če mi je ušeč ps  da ga ja dobil v Novi gori (tm mamo zidanco). 

No in zdej mamo psa. Sej je lušn tak mejhn xD. 

PS:
Tule je pa je pa Jerry (spet neko domiselno ime moje sestrice xD)
Fajn se mamo

6 komentarjev:

  1. Fajn se mate oja

    Dej slikej psa :P

    OdgovoriIzbriši
  2. ja fajn se maš...zdj pa sam še men manka pa sj bo mnde hmal. zdj pa paz da ne bo preblizu autou sj weš.

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu hvala hvala

    Jerry haha

    fajn se maš

    OdgovoriIzbriši
  4. Jerry. Kot da je maček. Mar bi bil Čečo, heheh.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kaj češ. Drgač ma pa take lepe bele tačke, ga Pungi sigurnu nebi mu xD.

    OdgovoriIzbriši