petek, 27. februar 2009

Uglaunm same šestke

Jau jau Povšo. Ker me je moj sošolec Povšo pofočkou moram zdej js tut tole napisat ker če ne:  "v šestih urah ne objavim šeste slike iz šeste mape, kjer so spravljene slike bom šest let slabo spal, šestkrat me bo povozil avto in šest golobov me bo posralo iz šestih streh, šest dni zapored. Vse skup v šestih ponovitvah."(koperano iz Povšotega bloga.) 
Tut jaz sem šel v mapo "moje slike" kjer je bila šesta mapa "tribal wars". Šesta slika pa je bila "0006". In to je naslednja slika:
 Mi je zelo žal da ni slika bolj zanimiva ampak kaj češ. Tako je treba naredit. Slika je del filemčka ki se nahaja pod objavo "Tribal wars". Se pravi to je šesti screen, ki sem jih delal za prej omenjeni filemček. Kaj naj še povem... To je bilo še bolj na začetku razvoja. Zgrajene so bile do tega trenutka le glavna hiša, skladišče, za les pač, pa glino pa železu, farma, vojašnca, gradi pa se tržnca. To je to če vas pa še kej zanima pa upršte xD. Sm problem je koga d zdej pofočkam , k so dozdej še usi povočkani. Ostali so me samo še Anja, David S., Amela. Žal sem našel le tri žrtve te prelepe blogerske igrice. Prosim da to igrico nadaljujete.
še pravila:
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu
Mejte se.

1 komentar: