sreda, 11. februar 2009

Klepec.

No na vašo željo bom še pisou (pa nebom več slounično ker se mi neda). Dans mi je sošolec povedal za stran kjer se lahku pogovorajš za "Klepcom"(robot). To je kot nalašč za preživljenje prostega časa. Sm je dost pametn tale Klepec. Učas te unič nazaj, učas ga pa poserje xD. Če se čte mau z nim pogovarjat kliknite sem. Zdej vam bom pa še prilepil nekaj dokaj smešnih odgovorov:
Jaz: Ma ti si neumen
Klepec: Pustiva zdaj to, raje mi povej ali te zanima kaj s področja rastlin?

Klepec: Kje si doma?
Jaz: Kaj te pa briga
Klepec: Ko bom večji in pametnejši, ti bom lahko povedal, kaj.

Jaz: Adijo
Klepec: Lepo se imej!
Jaz: ne ti greš
Klepec: grem, ja.
Jaz: ja potem pa pojdi
Klepec: Sem mar tvoj služabnik, da mi takole ukazuješ?
U tadrugo me je kr lepu uniču xD.
Mi je zelo žou ker ne pišem ne slounično in ne v slengu, ampak neki umes.
Fajn se mamo

3 komentarji:

  1. hehe.. una je dobra "ne ti greš..." se grem js poment mal kaj meni o adenoidnem tkivu in granulirani sluznici..

    OdgovoriIzbriši
  2. poštenu. On mi reče naj ga uprašam, kej bul kon kretnega. Pa jst Kater okus kondomov uporablaš? pa reče znaš igrati go!! :D:D

    OdgovoriIzbriši