ponedeljek, 23. februar 2009

Spanje

Ker sem zdej bolan in sem doma nimam kej počet in bom napisal tole objavo. Doskrat se mi zgodi, da zvečer (od 21.00 do 23.00) nemorem zapat. Pa kr neki razmišlam pa ka se je dogajalu čes dan pa taku. Učas pa ku si predstaulam d se z beciklom vozm in padm kr trznm in pol glih tulk d se sam sep ne začnem režat. Mislm mau je hecnu če te gdu gleda, da kr tako trznš. Učas pa hočm zaspt. Pa se mi zdi d zaspiš takrt ku na nč ne mislš in pol js hočm na nč ne mislt. Nevem kaku bi vm povedou sm možnu d se tut vm tu dogaja. Da hočš ne mislt a ubistvu razmišlaš u tem da ne mislš xD.
Tule sm zdejle mau zakomplicerou ampk kaj čm če nimam kej počet. Jutr bom tut doma in bom spau do dveh d mi pol nebo dougcajt xD.

4 komentarji:

  1. Ampak tud js tu delam. In si u glavi govorim da na nč ne mislm. xd
    Tole s trzanjem se je men zgodilo na busu. Dobr da ni noben me gledou ker bi se režal še ceu dan xd.

    OdgovoriIzbriši
  2. Men se tud to dogaja, in z misljenjem na nič z misljenejem brez misljenja kako nj mislimm, da ne mislim na nič mišljenega ( to je zakomplicirano) trzam pa tud sam se pol ne spomnem na kaj sm trznu.

    P.S.: hitr se pozdrau

    OdgovoriIzbriši
  3. eh js sm zdrou ku usi vi xD. Sm za tste 3-4 urce sm vročino dubu pol je blu pa dobr xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Model, men se tudi dogaja, da skejtam in pol ful padem in se kr zdrznem.:D
    Krneki! FTW

    OdgovoriIzbriši