petek, 13. februar 2009

NBA 08

Pred približno enim mescem sm moj star playstation 2 (dubu sm rablenga) premaknu iz sestrine sobe v mojo, zato sem se en teden nazaj spomnu da bi šel igrat NBA 08. Igrca mi je sicer ušeč pa češpou ni 09. Prvo tekmo sm igrou z LA Lakersi in sem na konc zgublou za 2 do konca sta bli pa še kšne 2 sekundi in js lepo podam čez celo igrišče do pač enga mojga igralca in js vržm is trojke in je žoga uzrak in zapiska in koš. Ampak sodniki mi taga koša niso priznal. Banda sodniška! Tako da sm zgubu na 2. Pol sm šu druk dan spet igrt z LA Lakersi in sm zgubu za 1 al 2 al pa mogoče 3. Uglaunm ne velik. K sm biu jezn sm ugasnu PS 2 brez d bi shranu (mau ponesreč mau pa tut zanalšč). In pol neboste vrjel ms šu še trebi dan igrt in sm spet zgubu za največ 3 in nism shranu. No učeri (12.2.2009) sm pa končnu zmagou in sm shranu xD. Pol sm šu pa še na tekomvanje u trojkah pa sm z Nowitzki-jem in zadu vseh 30 košu ot 30 metou. In posedično zmagal xD.

No tku zgleda zgleda neki umes(pisanje)
Pa sm hotu napisat Fajn se mamo sm nebom k se mi neda in tut v naslednjih postih neboste več tega zasledili.

1 komentar:

  1. Stari opasan si.
    Škoda da ti ne gre kot Rakočeviču tako dobr... ;)

    OdgovoriIzbriši