torek, 17. marec 2009

Vse sorte

Po dolgem času bom spet nekaj napisal na blog. Sicer nevem točno kaj bom ampak nekaj bom nakladal kot ponavadi. V šoli se ni dogajalo nič poebnega, razen da smo pisali angleščino. Drugih nevem kako zanimivih stvari pa se ne spomnim. Ko zmo prišli iz šole smo se kot ponavadi odpravili na igrišče igrat košarko. Ker pa je bil en redni član odsoten, smo poklicali prijatelja Uroša. In odigrali smo en "rundo" košarke. Bila je zelo znimiva tekma, vendra sta po dolgem boju zmagala nasprotnika(imen vam ne bom izdal, zaradi varnosti xD). Ko sem prišel iz igrišča sem se sprehodil za hišo, kjer je moj oče delal pesjak za našega psa in jaz sem mu priskočil na pomoč. Potem pa sem se spravil igrat trackmanio, kjer so me kikali iz ne znanih razlogov. Napisalo je "language" , to se ponavadi napiše ko napišeš kako kletvico, jaz pa sem napisal le "tm na začetku". Zanimivo.

Ajde fajn se mejte

1 komentar:

  1. enkat so mene kikal ko sm napisou "kaku lahku taku hitru" al nekej u tem smislu... Sumljivi so tile švabi..

    OdgovoriIzbriši