nedelja, 8. marec 2009

Js mam tut novo odzadje

Haha. Js mam pa tut novo odzadje. Zakaj tut?. Zato ker ga ima tudi Simon. No pa dejmo še malce o ozadju. Naredil sem ga sam v programu photoshop CS3. Mogoče ga sicer kdo ne vidi v celoti vendar meni je všeč xD. S tistim mobitelom sem ga sicer malo "posral", ampak sem ga dodal, da je slika bolj polna. Pri se stavljanki je na robu sicer malo hecno vendar drugače ni šlo. Pa sej je verjeno še kar nekaj napak, ampak meni je všeč in to je glavno xD. 
No pa vm bom povedal še kaj se mi je zgodilo včeraj. Kot ponavadi smo šli s sprijatli na igrišče košarko, vedar sta šla z nama tudi moj sosed Aljaž (Anzijev brat),moja sestrca in Jan. Pa še naš pes. Ker smo mi hoteli umiru igrati košarko smo ga privezali na en koš. In kot kaže njemu tam ni bilu všeč je mulac mali pregrizu vrvico od povodca. In zdej je treba kupt nouga xD.
Pol so se pa še naši očetje in njihov prijatelj odzvali na naše povabilo, da pi proti njimi igrali košarko. In so zaradi svoje mase in velikosti tudi zmagali. Ampak je bilo fino igrat in upam da bomo to ponovili še kakšen vikend. Sm takrtk bomo zmagal xD. 

Ajde mejte se

7 komentarjev:

  1. ha zdj pa nsi napisou fajn se mamo !

    ampak ste se mel fajn kao uvjek..enim pa tole ni naklonjeno

    OdgovoriIzbriši
  2. k ni aljaž (jaško) anžijev brat in ne sosd...no sej je tut sosd

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ka ti zdej ni jasnu če je jaško anžijeu brt in je anži moj sosd pol je posledično tut jaško moj sosed.

    OdgovoriIzbriši
  4. sosed Aljaž (Anžijev sosed) tu tut men ni jasnu :D.

    OdgovoriIzbriši
  5. jaja smole. Pred pou minute si me kliknu z uprašanjem "kaj sašotu ni jasnu?" pol ti pa pokažem in mi rečeš: AMPAK RES!

    OdgovoriIzbriši
  6. ups pols m ga pa js posrou se opravičujem bom popravu.

    OdgovoriIzbriši