sobota, 10. januar 2009

za domna

evo ti domn če si ti napisou eno objavo jo bom pa še js zdle. zdej pa ma d daš mer pa zarat mene ber to objavo ceu dan.  aja pa hvala ti k si razložu kaku je pršlu do imena mojga bloga.
njabrš te tut vidl d sm spremenu ozadje na blogu k sm ga sam naredu (sej se najbrš vit). sicr se lepš se vid ozadje pr tistih k mate widescreen. če komu ni ušeč ma ne briga važnu d je pošotu xD.
tu bi tu za zdle mogoče bom še kej napisou dans al pa tut ne.


aja pa bravo tina maze xD

1 komentar:

  1. zdj pa tako. će si iz obupa napisou objavo za mene se Domen napiše z vveliko začetnico. objavo bom brau ceu dan mira pa ne bom dau....sj me poznaš. za razlago ni panike sam je po moje problem kr je noben ne razume. ozadje je čist fajn pa čeprou si ga ti naredu. ja moraš še kej napisat! ajdee

    OdgovoriIzbriši