petek, 9. januar 2009

današni dan

no ja sicr sm upou d se bo tu čim kasnej zgodiu ampk se je pač dans, dobiu sm prvi šut u sredni šoli in pr pa anglci. edinu kar je pr tem dobr je d nism več fazan xD 
od dans naprej plissonko še bul sovražm. če prou ni ona velik kriva zatu k sm js šut dubu ampk usenu je prfukjena. 
pa ni blu sm tu bednu dans. pofukano nemko k sm se jo u osnouni učiu 3 leta sm dubu 2. ampk to še ni use.
pisl smo kao neko preverjanje za fisko in če  bomo hotl bomo lahku upisal oceno al neki tazga. sm js vrjetnu nebom k bo 80% d bo ena sm itak se nebo upisalu in bo use uredu in pomoje nebom edini d bom tuk pisou. čepreu se mi lahk tut poserje pa dobim dve. bomo vidl.

se vidmo!

7 komentarjev:

  1. teb se poserje js mam pa 100% šut kr mam rešeno 1 nalogo pa 3 une za obkrožt. plissonka je itq prfukjena. pa ne sekirej se za te ocene kr so itq sam tuk da so. sj bo 3 pa 4 letnik bolši. hehe mej se.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma sej se ne sekeram fajn xD. ja upejmo d bo ne

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. cvek? Eni smo bli bul zgodni =]

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sej ja. Recimo js. Ravno tako pri angli. Ampak pri men morte priznat da nisem biu samu jst kriu (velika večina je kar na prof.).

    Nejko si je pa izključno sam ga prislužil. Well Done!

    OdgovoriIzbriši
  5. jst če nebom zdej te angle popravu pa kemije, ki ju imam namreč šut se prepišm ne kmetijsko :D.

    OdgovoriIzbriši
  6. men pa ni hotla dat še tiste 0.5 točke k mi je mankal do 4. Pa čeprov bi mi lahko. bemomast!
    :D:D

    OdgovoriIzbriši